Cursuri

Cursuri Artistice

Un proverb african spune că: “dacă poți vorbi, poți să și cânți, dacă poți merge, poți să și dansezi.” Agnes de Mille completează și ea la randu-i, frumos, cu: “a dansa înseamnă a fi afară din tine însuți, mai mare, mai frumos, mai puternic“.

Înțelegem din aceasta că dansul este un mijloc de exprimare, poate cel mai la îndemână omului de rând, care îi permite acestuia să-și exteriorizeze trăirile, bucuria, să-și golească mintea, detensionându-l.

Astfel, omul reușește într-un mod cât se poate de simplu, fie și pentru câteva momente, să se rupă de cotidian, bucurându-și sufletul și înfrumusețându-și viața. ”Să dansezi pe plajă e una. Să colaborezi la modul intim cu nisipul e cu totul altceva.“ (Deborah Jowitt), altfel spus, să dansezi și totodată să ajungi la tine poate, chiar în punctele tale vulnerabile, este un privilegiu pe care poți doar să-l valorifici. 

”Dansul este cea mai elevată, cea mai emoționantă, cea mai frumoasă dintre arte, pentru că nu este doar translatare sau abstractizare din viață, este chiar viață”. (Havelock Ellis), fapt pentru care nu merită să-ți ratezi șansa de a-ți exterioriza cele mai ascunse trăiri ce ies la iveală odată cu vibrația muzicii.

Vezi toate cursurile de Dans

Artele plastice sunt expunerea în real a sufletului uman. Cu ajutorul pensulei, a creionului sau chiar a dălții, sufletul se recrează pe sine însuși, insuflându-i autoportretului emoție, trăire și mesaj.

Deși pare un proces intens, dificil și laborios pe care doar specialiștii în domeniu îl pot duce la bun sfârșit, începutul este deschis tuturor.

Idenficarea unei noi pasiuni, care ar putea însemna începutul unei călătorii, poate fi mai aproape decât te aștepți. Cultivarea simțului estetic atrage după sine doar beneficii, așadar, te așteptăm în cadrul centrului nostru pentru a te bucura de gama de ateliere și cursuri pe care le punem la dispoziție în acest domeniu.

Vezi toate cursurile de Pictură

Muzica este cea care ne însoțește pe toți, atât în momentele noastre de fericire, cât și în cele de întristare sau de nostalgie. 

Când lumea pare un labirint întunecat și fără ieșire ea, muzica, ne arată luminița ce ne așteaptă la capăt. Fie că este vorba de muzica instrumentală, fie că vorbim de cea vocală, muzica este cea care ne induce starea de spirit.

În ceea ce privește nivelul maxim de performanță la care cineva poate ajunge, este adevărat că acesta este limitat și de capacitățile naturale cu care a fost înzestrat individul, însă munca, persistența și motivația pot egala și în unele cazuri pot chiar depăși înzestrarea naturală. Astfel, poți oricând să încerci să-ți urmezi pasiunea pentru un instrument sau pentru muzica vocală în cadrul centrului nostru.

Vezi toate cursurile de Muzică

Fotografia este o ,,icoană” ce se exprimă prin ea veșnicia. Ceea ce mintea nu poate să cuprindă, este salvat în memoria aparatului, luând apoi forma fizică și anume- fotografia.

Vom încerca împreună, să derulăm filmul timpului, aducând laolaltă cele trei dimensiuni ale acestuia, contopind elementele ce însuflețesc ființa și fotografia.

Dacă vrei să privești întreaga creație prin alt obiectiv decât cel de zi cu zi, vă așteptăm noi, la atelier.


Înscriere

La centrul nostru, cursul de caligrafie se dorește  a fi un curs aplicat, predat de specialiști avizați, prin intermediul cărora invităm la o ” călătorie cu penelul”, în dinamica ferestrelor deschise timpului de ieri, azi, mâine, veșnicie.

Cu multă migală, profesorii vă vor împărtăși informații utile, noțiuni teoretice și practice, despre scrierea ca formă de exprimare, despre formele și conținutul caligrafiei în profunzimea acesteia.

Înscriere

Aceste cursuri se organizează anual, în colaborare cu Centrul de Cultură și Limbă Coreeană.

În acest an, cursurile de vară ”Korean Air în Iași”, ediția a VI-a, vor avea loc în perioada 14-31 iulie, în cadrul centrului cultural Dream Art Center Iași.

Programul cursurilor de vară cuprinde 4 categorii mari de activități:

1) Workshop-uri de dans k-pop: 6 ateliere de dans k-pop.;

2) Seminarii de cultură coreeană: 3 sesiuni de cultură coreeană;

3) Spectacol de dans – K-pop Showcase;

4) Seară de film coreean.


Vezi toate Cursurile de Vara “Korean Pop Air”

Dintr-un mozaic de surse ce au drept scop confirmarea și regăsirea originilor, IA intră în componența științei numită – etnografie.

Etnografia se ocupă de studiul originii și răspândirii popoarelor, evoluția culturii lor materiale și spirituale.

Prin tot acest periplu, noi ne vom opri la veșmântul cel mai de seamă al românului – IA sau cămașa tradițională, ce reprezintă piesa din pânză, lungă sau scurtă, care se poartă pe piele, acoperind corpul, fiind împodobită cu diferite forme geometrice, zoomorfe, antropomorfe, plante, ce fac trimitere la elementele din natură, dar și la starea interioară a persoanei care realizează acest tip de veșmânt.

Înscriere

Educația financiară este baza unui stat sănătos din punct de vedere economic. Educația financiară nu ne învață doar cum să economisim și cum să ne gestionăm cheltuielile, ea ne învață să luăm decizii financiare responsabile adecvate nivelului nostru de trai și veniturilor noastre.

Cu ajutorul educației financiare înțelegem produsele financiare și riscurile asociate acestora, putem lua decizii în cunoștință de cauză, care se pliază cel mai bine pe situația personală astfel, obținând
bunăstarea și echilibrul financiar.

În cadrul centrului vă punem la dispoziție programe, cursuri și ateliere de educație financiară, prin intermediul cărora să ajungeți să stăpâniți și să puneți în practică noțiunile specifice.

Înscriere

Cursuri de Specialitate

Statisticile spun că angajații care beneficiază de diverse cursuri care să îi ajute în procesul de dezvoltare personală sunt mult mai fideli angajatorilor lor. Explicația acestui fenomen este acela că oamenii trebuie să se simtă valorizați la locul de muncă, să simtă că este nevoie de ei acolo, să simtă că angajatorilor le pasă de ei.

O metodă eficientă și relativ simplă de a instiga aceste sentimente în angajați este prin intermediul trainingurilor care se pliază pe valorile, ideile și personalitate angajaților.

 Astfel, Centrul nostru vine în întâmpinarea acestei nevoi cu traininguri de specialitate variate potrivite unei game largi de domenii de activitate.

Bazele comunicării sunt, înainte de orice, cuvintele, acestea reușind prin comunicare, să fie
”scoase din tăcerea lor”, dinamizându-se în planul axelor din noi.

Fără comunicare, în adevăratul sens al cuvântului, viața ar fi o sursă permanentă de stres, fără punți de legătură. Fiecare dintre noi a simțit, măcar o dată, primordialitatea comunicării deoarece aceasta ne aduce laolaltă, însuflețindu-ne cuvintele si pe noi deopotrivă.

Cuvântul, ”dospit” în comunicare, dă valoare și
consistență acesteia, ridicând-o la rang de știință. Ajunge să îmbrace forme, să creeze punți de legătură între oameni și discipline, să sudeze conținuturi. Amintim, pentru exemplificare, comunicarea asertivă, comunicarea non-violentă, comunicarea empatică.

Înscriere

Fiecare dintre noi își dezvoltă un anumit stil de comunicare, în funcție de modelele pe care
le-am avut și de experiențele de viață prin care am trecut. Stilul de comunicare se referă nu doar la conținutul comunicării (mesajul pe care îl transmitem), ci și la modul în care o facem (tonul vocii, limbajul corpului).

Asertivitatea este o abilitate de comunicare foarte importantă, cu ajutorul căreia ne putem exprima nevoile și susține punctul de vedere, ținând seama în același timp de credințele, drepturile, nevoile celor cu care interacționăm. Altfel spus, prin comunicarea asertivă reușim să ne facem auziți, să ne exprimăm punctul de vedere și nemulțumirile, fără a- l pune la zid, a-l blama sau a-l face să se simtă inconfortabil pe celălalt.

Vă invităm să vă însușiți principiile comunicării asertive alături de noi!

Înscriere

Comportamentul uman este generat de încercările de a satisface unele necesități. Atunci cand aceste încercări sunt în dezacord, apare conflictul.

Comunicarea non-violentă reprezintă un model de comunicare  dezvoltat în anii 1960 – 1970 de către Marshall Rosenberg.

Comunicarea non-violentă se bazează pe exprimarea onestă și empatie, precum și pe ideea ca ființele umane se nasc pline de compasiune, în vreme ce violența psihologică și fizică se învață prin cultură. Pentru familii și părinți, comunicarea non-violentă reduce conflictele și rivalitatea între frați, transformă lupta pentru putere în cooperare și încredere, creează legături bazate pe dragoste necondiționată, protejează și promovează autonomia copiilor, maximizează potențialul elevilor la școală, îmbunătățește relațiile între elev, profesor și părinte.

În privința dezvoltării personale, individul învață sa transforme sentimentele de rușine și depresie în stăpânirea propriei vieți, elimina obiceiurile proaste și rămâne conectat la propriile necesități și preferințe. În relațiile de afaceri, comunicarea non-violentă ne ajută să întărim moralul angajaților, să rezolvăm conflictele la locul de muncă rapid și eficient, să oferim un serviciu de clienți mai eficient, să îmbunătățim aptitudinile de muncă în echipă.

Înscriere

Prin comunicarea empatică poți pătrunde în tainele fiecărui om, să-i înțelegi trăirile, sentimentele, stările de anxietate, supărare, fără să te implici afectiv, păstrându-ți identitatea.

Persoanele care realizează acest tip de comunicare sunt persoane empatice, sensibile, trăitoare care au puterea de a se transpune în pielea celeilalte persoane, acesta fiind doar un martor omniscient.

Omul empatic este, înainte de orice, un foarte bun ascultător, care înțelege mai profund chiar decât emițător mesajul. Pentru a descoperi împreună latura empatică din noi, vă invităm să parcurgem împreună cursul de comunicare empatică din cadrul centrului nostru.

Pentru că ea, ascultarea empatică, reprezintă de fapt modul sincer de a asculta pentru a înțelege defapt, “harta” celuilalt, modul său de a vedea realitatea, felul în care se simte în legătură cu lucrurile asupra cărora comunică, valorile și atitudinea sa.

Înscriere

● Care sunt caracteristicile unui feedback eficient?
● Cum să te asiguri că feedback-ul va duce la schimbarea dorită?
● De ce este important feedbackul negativ?
● Care sunt beneficiile feedbackului pozitiv?

Acestea sunt doar cateva întrebări care îți vor satisface nevoia de a înțelege cât mai bine noțiunea de feedback și totodată te vor ghida în procesul de cunoaștere și arta de a comunica eficient.
Feedback-ul este un instrument puternic de comunicare, influență și strategie de management
personal. De aceea, este foarte important, să înțelegi faptul că, pe cât este de simplu , pe atât este de compex, dacă nu îți însușești principiile de bază ale acestuia. Dorim ca prin acest curs propus de noi, să vă îndrumăm spre a oferi un feedback de calitate în orice context,indiferent unde vă veți afla.

Citește mai mult

Nu înseamnă că ești lider dacă ai o funcție de conducere, dacă ai vechime, dacă ai realizări extraordinare, dacă ești carismatic, dacă ai putere, dacă ești influent sau dacă ești manager.

Manager nu este sinonim cu leader. Poți avea oricare dintre aceste calități, dar asta nu înseamnă automat că ești un lider.

Liderul este cel care prin personalitatea lui poate inspira pe alții să-și îmbunătățească eforturile pentru îndeplinirea unui obiectiv comun.

Este adevărat că sunt persoane mai înzestrate de la natură la acest capitol, însă abilitățile de leadership pot fi îmbunătățite prin cursuri și traininguri. În cadrul cursului nostru vă veți dezvolta abilitățile de manageriere a unui grup și a interacțiunilor din cadrul acestuia precum și abilitățile de organizare și structurare a informațiilor specifice, care sunt utile oricărui lider.

Citește mai mult

Factorii stresori sunt acele influențe externe sau interne care sunt cauze ale stresului.

Într-o lume atât de solicitantă putem resimți efectele stresului fără a fi capabili să identificăm într-o manieră
acurată cauza exactă a acestuia. Efectele stresului de acasă se resimt la muncă și invers.

Stresul survenit în urma situațiilor neprevăzute este de înțeles, însă nu de puține ori situațiile recurente sunt cele care ne ridică nivelul stresului.

Stresul în sine este o adaptare biologică utilă, acesta pregătește organismului pentru a răspunde factorilor stresori care obișnuiau să fie amenințări reale la viața și integritate persoanei.

Răspunsul la situația stresantă diferă de la persoană la persoană și poate fi adaptativ sau neadaptativ, altfel spus el poate fi manifestat într-un mod productiv sau în unul neproductiv.

Aceasta are legătură cu punctele forte şi ambiţiile individuale, dar şi cu condiţiile sociale.

Oamenii urmăresc în primul rând să păstreze ceea ce este important pentru ei, aceștia caută să evite pierderile.

Astfel, competențele în domeniul managementului stresului sunt utile pentru orice persoană, indiferent de pregătirea profesională sau domeniul în care activează.

Înscriere

Omenirea a evoluat foarte mult în ultimii ani, acest secol fiind poreclit chiar secolul vitezei. Însă, cu toate acestea natura a rămas la fel, urmându-și ritmul neschimbat.

Omul, asemenea naturii, are
propriul ritm biologic. Ritmul rapid pe care îl are viața astăzi poate fi unul din factorii stresori care ne fac să avem impresia că timpul nu ne mai ajunge.

În lupta noastră continuă cu timpul ajungem să ne întrebăm: cum să îți ajungă doar o zi să faci tot ce e de făcut?

Managementul timpului începe cu managementul propriei persoane, principala cauză a eșecului fiind lipsa autodisciplinei.

Un aspect pozitiv al managementului timpului este faptul ca aceste abilități pot fi învățate.

Investind puțin timp și efort în achiziționarea acestor aptitudini, vei deveni o persoană mai eficientă și mai productivă, nu doar pe plan profesional, ci și în viața de zi cu zi.

Înscriere

Conflictul este „o formă de opoziţie centrată pe adversar, bazată pe incompatibilitatea
scopurilor, intenţiilor şi valorilor părţilor oponente

(M. Vlăsceanu) Conflictul este o parte firească a vieţii de zi cu zi, o realitate a vieţii cotidiene, inerentă relaţiilor umane.

Cei mai mulți manageri îl descriu ca o stare tensionată care apare atunci când două sau mai multe grupuri din
cadrul organizației trebuie să între în interacțiune pentru a îndeplini o sarcină, a lua o decizie și a realiza un obiectiv sau a soluționa o problemă.

În ceea ce privește rezolvarea acestora există mai
multe abordări fiecare având avantajele și dezavantajele sale.

Alegerea abordării potrivite înrezolvarea conflictului ține de abilitățile de manageriere a conflictelor, astfel, utilitatea unui asemenea curs nu mai are nevoie de nici un fel de explicații suplimentare.

Vă așteptăm să vă alăturați nouă!

Înscriere

În decursul vieții noastre întâlnim nenumărate persoane. Nu cu toate putem spune că avem aceeași chimie, despre unele putem spune că sunt chiar dificile.

Putem include în categoria persoanelor dificile acei oameni care, în permanență, se află într-o stare de neliniște, care simt mereu nevoia să fie în poziție de atac.

Alții au impresia că ei știu totul și mereu își dau cu părerea. Ei au tendința de a-i disprețui pe cei care îi contrazic. Mai sunt oamenii care de cele mai multe ori te fac să nu te simți bine în pielea ta, prin tot felul de remarci sau comentarii răutăcioase.

Indiferent că vorbim despre cineva negativist, agresiv sau care se victimizează mereu, cert este că persoanele dificile produc foarte mult stres celor din jurul lor.

Astfel, un curs care să te ghideze în navigarea prin astfel de interacțiuni este bine venit.

Vă așteptăm să aprofundați principiile unei relaționări eficiente chiar și în interacțiunile cu persoanele pe care le considerați dificile!

Înscriere

Definiția gândirii creative spune că aceasta reprezintă o modalitate de a privi probleme sau situații
dintr-o perspectivă nouă, care sugerează soluții ieșite din comun (care pot părea neliniștitoare la început).

Gândirea creativă este procesul pe care îl folosim pentru a dezvolta idei care sunt unice,
utile și demne de elaborare suplimentară. Capacitățile tale creative sunt la fel ca și masa musculară.

Cresc și se dezvoltă cu cât sunt folosite mai des. Nu trebuie să fii un om de știință sau un artist de succes pentru a fi creativ.

Tot ce trebuie să faci este sa îți dezvolți abilitatea de a-ți îmbunătăți situația, oriunde ai fi și orice ai face în momentul actual. S-a estimat că în fiecare an, o persoana care merge de acasă la muncă și înapoi, are aproximativ patru idei pentru a îmbunătăți ceva, idei care l-ar putea transforma într-un miliardar.

Problema nu e ca nu ai ideile pentru a realiza ceva, ci că nu acționezi atunci când acestea apar. Mulți oameni renunță la ideile lor și le resping deoarece cred că nu sunt suficient de bune și că nu ar ajuta cu nimic.

Pentru a-ți dezvolta gândirea creativă și ai ajuta și pe alții să o facă te așteptăm la cursul oferit de centrul nostru!

Înscriere

Din păcate, cercetările actuale indică în mod clar nesiguranța percepută la locul de muncă ca fiind dăunătoare stării de bine a angajaților.

Organizațiile trebuie să dezvolte și să mențină raporturi de muncă cât mai bune cu angajații, încercând, pe cât posibil, să elimine aceste dezechilibre.

Ba, mai mult, managerii trebuie să fie conștienți de modul în care nesiguranța locului de muncă poate avea impact dăunător asupra vieții angajaților în afara orelor de program.

În aceeași măsură, aceștia trebuie să aibă în vedere pierderile financiare asociate cu acești angajați și să corecteze cât pot de mult aceste ”frustrări”, care influențează inevitabil și aspectele financiare ale organizației.

În zilele noastre, într-un climat economic în continuă schimbare, este important să se dezvolte și să se educe în primul rând încrederea în angajații de la toate nivelele organizației.

O îmbunătățire a comunicării permanente între manageri și angajați va crește vizibil gradul de succes a oricărei
intervenții care are ca scop îmbunătățirea stării de bine a angajaților și, totodată, îmbunătățirea performanțelor organizaționale, indiferent de contextul social, economic sau politic.

Dacă toate aceste aspecte vă sunt de interes și nu numai, vă așteaptă la cursul nostru, unde sperăm să ajungem împreună la soluțiile cele mai bune, care pot schimba mentalitatea organizațională.

Înscriere

Echilibrul viață-muncă s-a tradus prin ”gradul de satisfacție și buna funcționare a angajatului atât la lucru, cât și acasă, cu minime conflicte de rol între acestea două” (Clark, 2000).

Lumea științifică a ajuns la concluzia că acest echilibru influențează stima de sine, satisfacția în muncă și în general este un semn de ”viață bună”.

În funcție de locul unde te afli din punct de vedere al carierei și din punct de vedere personal, balanța s-ar putea să încline într-o parte sau alta, adică spre muncă sau spre timp liber.

Indiferent în ce parte trage balanța trebuie ca în final, să existe un echilibru între cele două. Dacă te regăsești muncind prea mult, fără timp pentru tine și pentru tabieturile tale, acest curs este pentru tine!

Înscriere

Filosoful american Henry David Thoreau scria: „Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul!”.

Munca în echipă dă roade doar atunci când formaţiunea funcţionează precum un tot unitar, atunci când toţi membrii echipei au un ţel comun.

O echipă adevărată este formată din persoane care se completează şi care se stimulează reciproc într-un mod pozitiv. Viața unei echipe a fost studiată de-a lungul timpului de mulți cercetători.

Aceștia au concluzionat că o echipă urmează anumite etape de dezvoltare, care sunt naturale chiar dacă la nivelul simțului comun nu par a fi etapele corecte.

A fi membrul unei echipe este diferit de a fi membrul unei mulțimi spre exemplu, existența celei din urmă fiind de multe ori pură întâmplare. Dezvoltarea unei echipe totuși, poate fi facilitată de un lider informat și interesat.

Astfel, dacă te regăsești în ipostaza cuiva interesat de facilitarea lucrului în echipă și chiar de formarea unei echipe atunci acest curs este pentru tine.

Înscriere

Toată lumea se confruntă cel puțin o dată în viață cu vorbitul în public. Unele persoane par a fi înzestrate de la natură cu darul oratoriei, în timp ce alții se pierd doar gândindu-se la faptul că
urmează să vorbească în fața unui public.

Abilitatea de a vorbi în public este una dintre abilitățile cele mai importante care trebuie dezvoltate. Aceasta poate avea un cuvânt decisiv în traseul tău educațional, profesional și chiar în viața personală.

Comunicarea verbală deține doar 7% din rata de influență pe care mesajul tău o are, restul revin nonverbalului și paraverbalului, adică tonul vocii, intonația, pauzele din vorbire, mimica și gesturile pe care tu le adopți în timpul discursului.

Pentru a redeveni stăpânul propriului corp, chiar și în fața unui public și pentru a învăța să fi convingător indiferent de auditoriu, te așteptăm la cursul nostru de public speaking!

Înscriere

Astăzi succesul unui curs de formare este măsurat prin impactul pe care acesta îl are asupra organizației. Mediul în care activează trainerii sau formatorii de astăzi aduce noi și noi provocări dar și oportunități.

Chiar și așa, ei încă trebuie să se supună unor standarde care nu s-au schimbat, cum ar fi implicarea participanților, crearea unei atmosfere care să încurajeze învățarea, asumarea de riscuri, crearea de experiențe etc. și cel mai important, trainerii trebuie sa îmbunătățească productivitatea organizațiilor – om cu om.

Dacă ești interesat de profesia de formator de formatori (TOT) și vrei să ai un adevărat impact asupra clienților tăi, te așteptăm la cursul nostru!

Înscriere

Cursuri formare profesionala - acreditare

Cursurile de formare profesională acreditate se diferențiază de celelalte cursuri prin faptul că, în cadrul acestora, participanții dobândesc competențe noi atestate în final de un document oficial.

Formarea profesională ajută salariații să devină mai eficienți și performanți, dobândirea de competențe noi și adaptarea la evoluția tehnologică fiind atât în avantajul salariatului, cât și în avantajul angajatorului. Rămâi deschis oportunităților de formare profesională deoarece acestea îți pot îți pot aduce plus valoare în ochii tăi,

Formatorul este un specialist care concepe, proiectează, organizează și susține un curs în domeniul său de experiență.

El crează programe de formare care să dezvolte anumite abilități și totodată, să îmbunătățească cunoștințele participanților în domeniul ce constituie tema cursului.

Recomandăm cursuri de formare profesională și nu numai, unde formatorii noștri, sunt pregătiți să formeze persoane, să vă formeze.

Înscriere

Managementul de proiect este un domeniu destul de recent apărut, iar importanța sa a cunoscut o creștere majoră, datorită faptului că, la scară europeană și internațională, tot mai multe acțiuni se desfășoară în cadrul unor proiecte finanțate.

Un management de calitate, bine structurat și aplicat, are nevoie de profesioniști avizați, așa numiții, manageri de proiect.

Managerul de proiect a apărut ca o necesitate funcțională acestui domeniu, imperios necesară implementării și derulării proiectelor.

Managerul de proiect este ca un păstor, care are capacitatea și dreptul să aleagă singur stâna, oile și pășunea.

Înscriere

Consilierul vocațional nu este psiholog, deoarece acesta nu tratează probleme existente ci doar se concentrează pe susținerea clientului său în procesul de luare a unor decizii.

Consilierul vocațional nu este nici amic, deoarece relația dintre client și acesta nu trebuie să își depășească
limitele, tocmai pentru a atinge obiectivele setate la debutul procesului de consiliere, un parcurs
care obligă la respectarea unui cod de etică.

Indiferent de momentul profesional în care un client se află, fie că este licean, fie că este student sau absolvent de facultate, indiferent de motivul pentru care cere consiliere, consultantul încearcă doar să susțină și să ajute, nu să judece sau să își impună puncte personale de vedere, rămânând doar obiectiv și imparțial, creând sesiuni permanente de supervizare, făcând apel la toate cunoștințele, instrumentele și tehnicile pentru ca persoana aflată în procesul de consiliere, să găsească răspunsurile pe care le caută.

Rezultatul depinde doar de client, de cât de mult își dorește ca situația sa actuală să se schimbe. Prin urmare, consilierii noștri vă vor ajuta să vă găsiți propria identitate, fără teama că cineva vă invadează intimitatea.

Înscriere